این جزیره های ترکیه را حتما ببینید
نوشته شده توسط : سمیه

گشت و گذار در جزیر پرنس

رفتن به جزایر پرنس استانبول تنها با طی کردن دریا میسر است چون در جزیره فرودگاهی نیز وجود ندارد؛ جزایر از استانبول فاصله زیادی ندارند اما زمان رسیدن به نوع قایقی که انتخاب می کنید نیز بستگی دارد، در این مسیر هم قایق های معمولی مسافر سوار می کنند و همه قایق های تند رو، البته اتوبوس های دریایی هم همیشه هستند فقط معمولا کمی شلوغ ترند و کمی هم آهسته حرکت می کنند، به طور کلی برای سفر به این جزایر حداقل یک ساعت و نیم زمان را باید در نظر بگیرد.

 

جاذبه های جزیره بیوک آدا

محبوب ترین مکان دیدنی در ترکیه جزیره بویوک آدا، کلیسای آیه یوری (Aya Yorgi church) و چشم انداز آن است. از سمت تپه ها به سمت برگشت، سری هم به یتیم خانه قدیمی یونانی پرینکیپو Prinkipo Orthodox بزنید. این مکان یک ساختمان 20،000 متر مربعی است، که از چوب ساخته شده و از معدود بناهای کهن جزیره بیوک آداست. یکی دیگر از جاذبه های مهم جزیره بیوک آدا، خانه‌ی سابق لئون تروتسکی و هتل اسپلندید پالاس است. هتل اسپلندید پالاس (Splendid Palas Hotel) با گنبدهای نقرهای و کرکهای قرمز در سال 1908 افتتاح شده و یکی از زیباترین نمادهای جزیره بیوک آدا می باشد.

 

جزیره قاشق (Kaşık island)

Kaşık island به معنای جزیره قاشق است چرا که زمین آن مانند یک قاشق شکل گرفته است. یکی از جزایر استانبول که تحت مالکیت خصوصی یک خانواده یونانی به نام دانون است.

بنابراین بازدیدکنندگان قادر به گذراندن زمان در اینجا نیستند مگر اینکه از مالک اجازه بگیرند یا با یک تور زیر نظر یک شرکت گردشگری از آنجا بازدید کنند. حتماً در اوایل آغاز ثبت نام اقدام کنید. زیرا تور این جزیره از نقاطی است که به سرعت پر می­شود.

 

https://upcargo.org





:: برچسب‌ها: این جزیره های, ترکیه را ,حتما ببینیدupcargo ,جزیره قاشق, لیر ,ریال هرید, فروش معاملات ,خوشگذرانی ,گشت گذار ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: